Ayah Buntu Anak Perempuan Umur 16 Tahun Jadi ‘Liar’, Suka Keluar Malam & Bersetubuh Dengan Suami Orang

 

Seorang individu meluahkan rasa buntu yang dihadapi apabila anak perempuannya sukar untuk dikawal walaupun sudah cuba cara terbaik sebagai ibu bapa.

Bersetubuh dengan suami orang

Sekadar gambar hiasan

Menerusi perkongsian di Twitter, seorang individu yang dipercayai memiliki seorang anak perempuan yang berusia 16 tahun berubah menjadi liar sehingga maruah diri tergadai.

Difahamkan, individu itu telah mencuba beberapa cara untuk menjaga anak perempuannya dengan baik, namun, gagal.

Dah tegur, telefon tak pernah bagi, duduk depan mata, isteri suri rumah. Bab didikan saya dan isteri tegas tapi masih beri perhatian dan kasih sayang. Kami luangkan masa bersama keluarga setiap minggu, makan malam satu meja itu wajib.

Tapi Allah nak uji, anak pandai keluar malam tanpa sedar. Sampai dah buat sexdengan suami orang. Saya sampai tak tidur malam berjaga tapi masih licik budak zaman sekarang.

Apa yang terjadi membuatkan individu yang bergelar seorang ayah itu hiba dan buntu untuk mengawal anak.

Dalam pada itu, individu tersebut meminta pendapat untuk dikahwinkan anak yang berusia 16 tahun itu atau menggunakan cara yang lain.

Pendapat netizen

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen membantu dalam memberi cadangan untuk menangani hal tersebut. Selain itu, terdapat juga segelintir netizen yang memberi nasihat untuk dijadikan anak-anak sebagai sahabat agar meraka selesa dengan ibu bapa sendiri.

Sumber: Twitter @ibjela

Comments

Popular posts from this blog

Wanita murung nampak tuan rumah warga Singapura hidu ‘spender’ merah… Londeh tuala sambil onani dalam bilik sewa

Adik bongsu Tuan Guru Nik Aziz, Tuan Guru Nik Razi meninggal dunia

[VIDEO] Meremang! Viral Sosok Hitam Tinggi Muncul Di Ruangan ICU Jam 3 Pagi