Suami saya ni sejadah pun jarang sentuh sampai la saya jumpa lelaki ini, saya rasa bahagia sangat sekali lain pula yang jadi..

 

Saya seorang isteri anak 1. suami saya baik, bertanggungjawab tapi dia tak bagus bab percakapan. Ada saja dia nak perli ada saja dia nak m4ki. Semua yang saya buat ada saja salahnya.

Mula² kawin memang menangis je hari² tapi bila dah lama kawin saya jadi tak kesah. hati saya ni macam kosong. dia perli ke dia keluar ke . saya memang langsung tak kesah.

Sampai la saya berjumpa sorang laki ni saya rasa bahagia sangat sebab dia dah banyak memberi semangat kat saya ingatkan saya tentang solat 5 waktu, solat sunat, baca al quran setiap kali malam jumaat.

Padahal suami saya takpenah ingatkan saya.. suami saya ni sejadah pun dia jarang sentuh. bila ajak jemaah dia kata nanti nak main xxxx la nak main xx la tengah layan live movie la..

Saya tahu lelaki tak tipu bab solat dia sebab saya selalu sangat nampak dia kat surau tempat keja.. lagipun saya pernah nampak dia dalam surau tengah solat …

Masalahnya Laki tu taktau pun saya dah kawin dia ingat saya j4nda sebab masa opening office baru pun saya pergi dengan anak dengan ayah je … suami pergi lepak nak main pubg katanya.

Saya lama2 jadi malas nak layan suami. Dan lelaki tu banyak ingatkan saya bab solat semua perasaan sayang memang ada tapi.. entah la. Dia pun pernah ajak saya jumpa, dan pernah kata mula suka kan saya.

Saya pun asyik teringatkan dia dan bila bersama suami, saya terbayangkan dia. dengan suami pulak rasa kosong. apa ye patut saya buat sekarang.

 

Comments

Popular posts from this blog

Wanita murung nampak tuan rumah warga Singapura hidu ‘spender’ merah… Londeh tuala sambil onani dalam bilik sewa

Adik bongsu Tuan Guru Nik Aziz, Tuan Guru Nik Razi meninggal dunia

[VIDEO] Meremang! Viral Sosok Hitam Tinggi Muncul Di Ruangan ICU Jam 3 Pagi